Saturday 29 November 2014

PRAZNITETI #1


Da ne ispadne kako samo kupujem kozmetiku, a ne trošim je, odlučila sam danas da pišem o "praznitetima" tj. potrošenim proizvodima u proteklom periodu. Nešto se ostavljalo za svaki slučaj dok se kuvala ideja o radjanju bloga, a nešto je potrošeno u poslednjih nedelju-dve. Istovremeno ću i ocenjivati proizvod, da li ću ga ponovo kupiti ili neću više nikad :)

ZIAJA Goat's milk night cream

ORIFLAME Optimals Seeing is believing eyecream


ZIAJA krema kupljena je iz inata i isto tako potrošena - iz inata do poslednje kapi. Naime, u jednom periodu više nisam znala koju kremu da koristim i šta da kupim, jer mi je koža bila zasićena, dehidrirana i bez tragova života. I onda sam iznervirana uzela prvo što mi je palo šaka - "Kozje mleko? WTF? Uzimam", a uz nju sam još dobila gratis i dnevnu verziju. 
Obe za oko 500 rsd. Namenjena je za suvu kožu sklonu borama i ph balanced, kaže proizvodjač. Krema je gusta, masna i isključivo za noćnu negu. Za divno čudo, pokazala se sasvim ok, nije izazvala dodatne probleme. Koristila sam je nakon što bih lice napraskala termalnom vodom ili posle stavljanja losiona, dok je koža još vlažna, a potrebno je malo vremena dok se ne upije. Prijatnog je i blagog mirisa, iako mu tu baš i nije mesto. Ujutro bi koža bila zagladjena, nežna, a ponekad bih primetila da ima ostataka kreme tj. da je lice lagano masno te da je potrebno preći micelarnom preko lica. Ipak, ne verujem da ću ponoviti kupovinu, prvenstveno što sam se okrenula nekim prirodnim proizvodima.

ORIFLAME Seeing is believing - moja prava okoloočna krema i pravo razočaranje. Dolazila je u kompletu sa maskarom, koju ćete videti dole, i rekoh - dobro, vreme je za okoloočnu kremu, a još dobiješ i maskaru. Prodato!
OK priznajem, nisam imala pojma kako se pravilno nanosi krema za područje oko očiju, pa sam mazala gde stignem u količini koju zahvatim. Ujutro bih se budila sa naduvenim kapcima kao da sam prethodne noći bila u bokserskom ringu. Ukapiram da ja tu nešto ne radim kako treba, malo se konsultujem po forumima i blogovima, pokupim savete i kreće nova runda. Ne vredi, oči ponovo naduvene, a sad se pojavila i neka oteklina ispod oka. To je bio kraj našeg druženja. Postala je krema za ruke, a tu se pokazala još gorom jer ih isušuje. Ćao, zdravo, nikad više!



GARNIER BB krema 

AVON Natural hand cream


GARNIER - takodje moja prva BB krema koju sam koristila dva leta :D Da, pola sam potrošila posle jednog letovanja, a drugu polovinu posle ovogodišnjeg :D Baš sam ekonomična. Uglavnom, toliko se pisalo i pričalo o njoj pozitivno, ali se u mom slučaju nije pokazalo ništa od toga. Na moru pocrnim za sve pare, a po povratku mi se ne stavlja puder na lice, pa sam se opredelila za BB. Bila je masna, nije pružala neko prekrivanje... Uglavnom, verovatno sam očekivala više. Ovu sigurno neću kupiti ponovo, a zaobilazim i druge.

AVON krema za ruke sa mirisom lavande. Nemam šta tu puno da kažem, pristojno negovala ruke, podnošljivog mirisa... Krema k'o krema. Ne verujem da ću je kupiti, i ovu sam dobila :)


L'OREAL miss manga maskara

ORIFLAME wonder lash maskara

RIMMEL olovka za obrve


L'OREAL maskara za mega volumen se pokazala kao mega... ništa! Sve bi mi da imamo trepavice kao što izgledaju kada se stave veštačke, ali tužna realnost je da je to nemoguće postići maskarom. Dakle, uz puno muke, nerviranja, slepljivanja i ostavljanja viškova po kapcima na koje je prethodno stavljena senka, maskara je potrošena. Lepo pakovanje, nije se trusila niti preslikavala, i to je jedino dobro. Da li je moguće da sam nasela na reklamu i da li je zaista najviše reklamiran proizvod najveći promašaj?! Večita dilema... Osim kada je reč o kupovini koju neću ponoviti. 

ORIFLAME je moja HG maskara za sada. Ovo je već ne znam koja po redu i uvek se pitam, kada uzmem neku drugu koja je bezveze, ko me je terao da je menjam. Tanka gumena četkica, asimetrično raspoređenih dlačica koje su sa jedne stane kraće, a sa druge duže savršeno nanosi prozvod na trepavice. U početku bude malo vlažnija, ali posle nekoliko nanošenja dobije savršenu gustinu. Nema slepljivanja trepavica, lepo ih raščešlja, daje dužinu, dok kod gustine ipak nije toliko izdašna. Kupujem bez razmišljanja svaki naredni put.

RIMMEL olovka za obrve - dovoljno je reći da je kupujem najmanje 10 godina i da sam juče kupila novu. 

EUCERIN DermatoCLEAN 3in1 micelarna

GARNIER Eye make-up remover 2in1



EUCERIN micelarna se pokazala sasvim OK. Pre nje sam koristila samo Garnier, pa ne mogu da je poredim sa ostalima, ali dobro je obavljala posao. Kada imam dosta šminke na kapcima obavezno koristim uljani odstranjivač, pa onda micelarnu, ali laganu šminku skida bez problema. Ne sećam se da li ostavlja bilo kakve tragove, jer obavezno isperem lice posle nje. Da napomenem da maskaru skidam pre ostale šminke, drugačijom metodom, jer ne podnosim kada se razmaže, pa ne mogu da ocenim kako bi se pokazala pri njenom uklanjanju. 
Dobila sam je u okviru Lilly akcije, pri kupovini (ako se dobro sećam) fluida za zaštitu od sunca. Cena joj je malo viša od Garnier micelarne, a ima samo 200 ml... Nisam sigurna koliko je isplativa kupovina. 

GARNIER dvofazno sredstvo za skidanje šminke oko očiju - zadovoljna sam kako skida više slojeva eyelinera i crne olovke, a samim tim lako izlazi na kraj i sa svim drugim bojama na očima. Prednost u odnosu na Niveinu, koju sad koristim, je što se ravnomerno troše obe "faze" sve do kraja, dok je npr. kod Nivea sredstva ostao samo plavi, uljani deo na kraju, u koji sam, experimentalo dodala micelarnu.  Ponoviću kupovinu sigurno.


BALEA Sensitive dezodorans

DOVE Invisible dry


BALEA je omiljeni dezodorans bjuti blogerki koliko sam mogla da primetim, što je naravno i mene podstaklo da ga probam. Na stranu što sadrži aluminijum, ovaj dezodorans pored prilično intenzivnog mirisa toliko pršti, praši... (ne znam kako da to nazovem) na sve strane da ga stavljam po principu zadržavanja daha i bekstva iz kupatila nakon prskanja, jer guši neverovatno. OK drži mirise pod kontrolom, mada nije za one koji imaju problema sa znojenjem i jačim mirisima. Ne bih garantovala da je pogodan i za stresnije situacije. Ne ponavljam kupovinu.

DOVE je, sa druge strane, zauzeo svoje HG mesto, prijatnog mirisa, pouzdan od jutra do sutra... Ovo je ne znam koji po redu i kupovaću ga i dalje. Iako sam se okrenula nekim zdravijim varijantama preko zime, ovaj će uvek biti "na stanju" u kupatilu.

FRUTTINI Ginger passionfruit body tonic spray

BALEA You are gold losion 


FRUTTINI dezodorans za telo... Ja u stvari uopšte ne znam koja je namena proizvoda ovog tipa?! Osim da izvuče pare iz novčanika. Miris nit' je trajan nit' ima neku funkciju. Nakon tuširanja, ako na meni ne ostane miris kupke/gela/čega god, ostaje miris losiona/butera/mleka za telo. Kada se to sve pomeša sa ovom mirisnom vodicom, još ovako intenzivnog mirisa, ne preostaje drugo nego - nazad pod tuš da se sve to spere. Ne, hvala!

BALEA je bio hit proizvod ovog leta, sa razlogom. Svidja mi se miris, svidjaju mi se šljokice i nivo nege koju obezbedjuje. Sa zadovoljstvom sam ga mackala sve do skoro, iako je leto odavno završeno, jer se sporo troši... i podseća na more. Šta više tražiti od jednog losiona. S obzirom na to da je LE, verovatno neću biti u prilici da kupim baš ovaj proizvod, ali verujem da će nas Bale obradovati nekim sličnim.




ZARA The limited collection LVIII


Pojma nisam imala da Zara ima ovako dobre parfeme :) Sasvim slučajno, dok sam čekala na kasi, uzela sam prvu bočicu na koju mi je pao pogled i prsnula malo na ruku. Potpuno zaboravih na to, ali kad sam došla kući, nakon nekoliko sat osetih miris.. predivan miris i bila sam zapanjena. Šta je ovo i kako ja ne znam za to?! Na žalost, nisam imala vremena da se vraćam po parfem, u beogradskim Zara prodavnicama ga nije ni bilo, ali je moj primerak ipak našao put do mene :))) 
S obzirom na to da sam ja potpuno operisana od smisla za opisivanje parfema, mogu samo reći da malo podseća na Lancome La vie est belle. Miris se dugo oseća i može bez problema da parira skupim parfemima, s obzirom da mu je cena oko 10 evra. Zaista prijatno iznenadjenje, i mislim da se svet Zara parfema tek otvorio za mene i da neću stati samo na ovom primerku.

Kako vama ide trošenje proizvoda u poslednje vreme? Nešto za preporuku?

Do čitanja :)

4 comments:

  1. Super mi je naslov posta :D Ja sam dosta toga potrošila ali nisam skupila ambalažu a najviše tuširalica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he hvala...malo sam se dvoumila, ali je izbor pao na ovaj naziv :))) gle...pa ja nemam ni jednu praznu tuširalicu, iako njih najviše trošim?! izgleda da mi je neka promakla :D

      Delete
  2. Imam ovu Oriflame kremicu i meni je dobra,kao i Garnier BB krema (jeste malo hidratantnija ali je ok ako se setuje nekim puderom u kamenu/prahu,jesi li probala tako?). Eucerin mic. me zanima,ali iskreno malo mi je skupa:/ A trosenje..gelovi za umivanje lica,tonici,samponi,balzami,tupferi,krema za lice mi je pri kraju..i sve u isto vreme,eto troskova:( Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, ništa nećeš propustiti ako ne kupiš Eucerin micelarnu, dobra je, ali ništa bolja od recimo Garnier koja je baš isplativa. Da, to nestajanje većine proizvoda u isto vreme mi je taaaako poznato...:))))

      Delete