Sunday 23 November 2014

ŠTA SVE NOSIM U TAŠNI


Volim da čitam postove na ovu temu pa sam i ja odlučila da napišem jedan takav. Kao što se može videti, zaista nema čega nema u mojoj tašni. Pokušavala sam i sa manjim tašnama, ali količina sadržaja se ne smanjuje, samo je duplo teže pronaći ono što mi treba :)



Ključevi od kuće sa USB-om, ključevi od kola, neizbežni bus-plus, kutijica za vizit karte i mobilni telefoni - dva privatna (jedan sa HR karticom) i službeni.




Labello Lip Butter, Eucerin i La Roche Posay nega za usne, kreme za ruke Avon (koja je na izdisaju) i The Body Shop od manga, kao i vlažne maramice izuzetno jakog mirisa koje služe za ne znam šta... Za brisanje radnog stola na primer. Miris im je prejak da bi ih koristila za ruke.



Neseser, čiji ćete sadržaj videti dole niže, Mona novčanik i ... ne znam kako ovo da nazovem... Uglavnom, tu mi stoje lična, vozačka, službene legitimacije i propusnice, kartice za popuste i bodove... Izuzetno je praktično i, što je najvažnije, izdvojeno iz novčanika.



Rezervni adresar, notes za sve i svašta i diktafon, sa slušalicama i rezervnom baterijom.


Futrola i naočare HM, Cica maca čokoladica, držač tašne i kesten koji je tu zalutao :)



U neseseru Alverde olovka za usne kojoj sam sad ušla konačno u trag, ali je inače za bacanje jer bukvalno izaziva rane na usnama kao da sam ih namazala kiselinom. Zatim, tu su sapun u listićima, so i biber u kesicama :))), Lush Flying fox nekakva parfimisana mast višegodišnje starosti, a toliko mi je žao da je bacim jer se još uvek intenzivno oseća savršen miris jasmina. Tu je još ogledalce, rezervna olovka za obrve, mali set sa iglama i koncem za ne-daj-bože, i naravno, još jedan manji adresar.



Ovako to sve izgleda unutar tašne... Naravno, tu još treba dodati i veliki rokovnik, koji inače stoji na poslu, ponekad i kišobran, a često i užina ako je nosim od kuće :))))

Ovo je inače tašna koju nosim zimi, dok se sa proleća opredeljujem za laganije modele, ali to nikako ne utiče na količinu sadržaja koju nosim... nažalost.


A vaša tašna? Manja ili veća, punija ili praznija od ove?

Do čitanja :)


No comments:

Post a Comment