Friday 30 January 2015

1st LIEBSTER BLOG AWARD



Danas mi je na Facebook strani stigla notifikacija da me blogokolega Muška strana ljepote nominovao za Liebster blog award tag. I mogu iskreno reći da sam se obradovala jer je ovo ujedno i moj prvi tag :).
Hvala još jednom Subrino, sa zadovoljstvom ću odgovoriti na pitanja!


1. Koji parfem najčešće koristiš? - Uglavnom biram parfeme koji mirišu na jasmin, to mi je omiljena mirisna nota. Poslednjih meseci to su Estee Lauder Modern muse i Lancome La vie est belle.


2. Da li redovno doručkuješ i šta najčešće? - Za mene je doručak svetinja. Može početi apokalipsa, ali  doručak neću preskočiti. Kada je reč o izboru hrane, tu ne pravim pitanje - jedem žitarice, jaja i slaninicu, paštetu, džem i margarin, prženice (pohani kruh), viršle (hrenovke)... Kad sam na poslu, trudim se da izbegavam pekare, pa uglavnom ponesem sendvič koji sam složila kod kuće ili napravim voćni jogurt pa na poslu samo dodam musli. 


3. Da li redovno vježbaš ili si tip za ljenčarenje? - Bilo je perioda kada sam baš bila posvećena redovnom vežbanju, ali prestala sam sa tim kada sam počela da radim. Baš ovih dana se psihički pripremam da se ponovo bacim na vežbanje... Totalno sam zakržljala :( i nadam se da ću se ubediti. 


4. Kad bi mogla reći o sebi u 5 riječi, koje bi to riječi bile? - Vidi odgovore 1-3 i 5-11. I više od pet reči :)


5. Voliš li losione/maslace za tijelo i da li ih koristiš redovno? - Volim da se mackam kao i većina ženskog sveta. Ali nisam baš redovna, pogotovo zimi jer, koliko god da je toplo u kupatilu, meni to nije dovoljno da bih se mazala i premazivala raznim losionima, kremama, buterima... Leti je druga priča, posebno nakon mora kada ne mogu da zamislim da se istuširam a da se posle toga ne namažem, jer me sve nepodnošljivo svrbi.


6. Što misliš da je potrebno za jedan kvalitetan blog o kozmetici? - Kombinacija ljubavi prema kozmetici i pisanju (što imam) i slobodno vreme (čega imam malo manje). I iskrenost kao jednako bitan sastojak. I naravno, potrebno je uspešno savladati rad u bloggeru (učim, učim...)


7. Da li pratiš modu i paziš li kako se odijevaš? - Obožavam modu i pratim trendove u skladu sa finansijama, ali i nekim ličnim preferencijama. I naravno, vodim računa o tome kako se odevam, kako zbog posla tako i zbog sopstvenog zadovoljstva. Imam neki svoj stil, obožavam crno-bele kombinacije, minimalizam i jednostavne linije. Nikad me nećeš videti da na sebi imam dve različite nijanse crvene/ljubičaste/... A, jedina "boja" u koju se mogu obući od glave do pete je crna. 


8. Koje ti je najdraže mjesto ljetovanja u Hrvatskoj? - Malo vikend naselje Jadrija, koje se nalazi izmedju Vodica i Šibenika. Tamo sam porodično letovala osamdesetih godina prošlog veka. Bila sam dete - nit' brige nit' pameti, i imam baš lepe uspomene na taj period.


9. Kada bi dobila priliku preseljenja i dobivanja sigurnog posla, koju bi državu izabrala i zašto? - Ceo život sam se selila i imala više "počinjanja života ispočetka", tako da nisam sigurna da bih opet mogla prolaziti kroz to. Sa druge strane, sva ta iskustva, bila dobra ili ne, obogate čoveka. Teško mi je dati jednostavan odgovor na ovo pitanje. Uglavnom, neka to bude UK, preciznije London kao jedini (inostrani) grad gde sam se osećala kao kod kuće. Ne može da se poredi sa našim Balkanom.



10.Što misliš o muškarcima u beauty blogosferi? - Mislim da ih je premalo.


11. Koje časopise obavezno kupuješ i voliš čitati? - Dugogodišnji sam novinar i stalno sam "izložena" raznim dnevnim/nedeljnim/mesečnim izdanjima, uglavnom političko-ekonomske orijentacije, zbog čega uvek imam jedan magazin "za po kući" potpuno suprotne sadržine. U raznim periodima života to su bili Cosmopolitan, The Man, Brava casa, Gloria In, a sada sam redovni kupac Harper's Bazaar magazina. 


Neću nikog tagovati jer sam na puno blogova već videla odgovore na razna zanimljiva pitanja. 
Svakako, dobro došli ste da u komentarima podelite svoja mišljenja/stavove o pitanjima na koje sam i ja odgovarala.

Do čitanja :)




No comments:

Post a Comment