Tuesday 3 March 2015

BALEA PENA ZA ČIŠĆENJE LICA




Pene za čišćenje lica su postale moja nova ljubav. Svidja mi se ta nežna tekstura koja vrlo efikasno uklanja sve nečistoće sa kože i posle čije upotrebe ne ostane ni najmanji trag šminke na peškiru.

Balea pena za čišćenje lica sadrži, prema rečima proizvodjača, ekstrakt kašmira i hidratantnu formulu sa provitaminom B5 koji štiti od isušivanja. Ne sadrži sapun i za svaki je tip kože.

Proizvod dolazi u količini od 100 ml, a spakovan je u tubicu privlačnog dizajna i jednostavnu za korišćenje jer nije pretvrda. 


Sam proizvod je sedefasto-bele, kremaste teksture. Miris je nešto intenzivniji nego što sam očekivala, ali je prijatan i ne zadržava se predugo na licu. Takodje, ne iritira i ne izaziva osećaj peckanja u očima.

Nanosila sam penu na mokro lice tako što bih je utrljala u kožu, a potom isprala. Na taj način se dobije više kremasta tekstura, koja pri ispiranju liči na običnu sapunicu.
U stvari, i nije mi baš najjasnije zašto su ovaj proizvod nazvali penom, jer ne peni ništa više od sapuna.

Kada je reč o efikasnosti, ona je negde 50/50.
Odlično skida pudere, senke, rumenila, te tragovi ovih proizvoda ne ostaju na peškiru. Pala je na testu skidanja crnog Avon shock gel eyelinera sa gornjeg waterline-a, koji je samo malo razmazala.
Za maskaru ne znam, jer nju prvu skidam tako da je ne razmažem po koži (to ne podnosim).

Koža posle umivanja ovom penom ostaje izuzetno meka, glatka i matirana.
Medjutim, delovi kože koji su suvi i dehidrirani postaju uočljiviji, tako da se tačno vide površine kojima je potrebna dodatna nega.


Penu koristim najčešće u dane kada sam na licu imala veću količinu šminke, i to posle micelarne i dvofaznog sredstva za okoloočnu šminku, jer osećam da mi je potrebno potpunije čišćenje.

Na duže staze korišćenje ovog sredstva bi samo bespotrebno isušilo moju kombinovanu kožu koja je tome sklona posebno u ovom hladnijem periodu.

Pored Balea pene, koristila sam i zelenu Loreal, ali ni ona nije pogodovala mojoj koži. Medjutim, istraživanje ovog tipa proizvoda se ne zaustavlja ovde, jer ću svakako probati još neku.


Da li ste probali ovu penu? Možete li mi preporučiti neku koja ne isušuje kožu?

Do čitanja :)

3 comments:

  1. Nikad nisam koristila pjene za čišenje lica pa tako ni ovo, tako da ti ne mogu dati preporuku. Super post :D
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hmm..mislim da cu preskociti, a i ta kolicina od 100 ml kod mene ne znaci nista, otici ce dok sam trepnula :) Ja volim i pene i gelove, a dosad mi je najbolji bio Nivein gel u onom okruglom plavom pakovanju (ne secam se tacnog naziva), hidrirao je moju mesovitu kozu bez premca, vrlo blag, ma divan. Preporuku za penu sam ti dala u proslom postu (mada ne iz prve ruke :)) Kristina

    ReplyDelete