Tuesday 5 May 2015

LIEBSTER AWARD #2




Ovo je moj drugi Liebster award post, a pitanja je ovaj put postavila Zrinnkah .

1. Šta ti se najviše svidja kod blogovanja? - Sve mi se svidja, u protivnom se ne bih time bavila. Otežavajuća okolnost je nedostatak vremena, profesionalnije opreme i bržeg računara, ali radim na prevazilaženju tih neprijatnosti.

2.Zašto si odlučila da počneš sa blogovanjem? - Volim da pišem i volim kozmetiku. Osim toga, u jednom trenutku mi je bilo potrebno bekstvo od dnevnih političko-ekonomskih tema kojim sam se bavila godinama.

3. Omiljena modna dekada? - Dekada u kojoj se nalazim mi savršeno odgovara, mada volim i pin-up stil.

4. Omiljena modna sezona? - Proleće-leto bez izuzetka.

5. Mačke ili psi? - Mačke, uglavnom, mada može i pas.

6. Omiljeni bjuti proizvod? - Šminka i parfemi.

7. Reč koju najčešće koristiš u svakodnevnom životu? - U poslednje vreme najčešće koristim reči koje izražavaju čudjenje, kao npr. da li je ovo moguće?!, ne verujem!? 

8. TV ili filmovi? - I jedno i drugo.

9. Duga ili kratka kosa? - Duga, trenutno.

10. Omiljeno piće? - Mineralna voda, limunada u poslednje vreme, pivo sa limunom :)

11.Omiljen tip postova na blogu? - Noviteti :)))


Volela bih da mi vi odgovorite na ova pitanja u komentarima

Do čitanja :)






1 comment:

  1. Congrats!! Very cool! Have a wonderful wednesday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    Join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    ReplyDelete