Tuesday 19 January 2016

NOVA TURA, NOVA AVANTURA #8



Prvo ovogodišnje izdanje posvećeno novitetima uglavnom sadrži šminku i pomalo kozmetike koja je kupljena/dobijena u prethodnim prazničnim danima. Jedan deo proizvoda potiče još iz oktobra kad mi je bio rodjendan (što se, takodje, može smatrati svojevrsnim praznikom :) )



SLEEK i-divine au naturel palette - Dvoumila sam se da li da kupim ovu ili Sunset paletu, čak sam htela obe odjednom, ali sam se predomislila jer ovo mi je prva Sleek paleta, pa nisam baš znala šta da očekujem. Ispostavilo se da je zaista odlična - sjajan spoj boja koje mogu da se koriste kako za dnevne, tako i za intezivnije, večernje  kombinacije na kapcima. Platila sam je svega  8.79 evra na Cloud10 sajtu tokom Black friday vikenda. Verujem da ću uskoro kupiti i Sunset :)



THE BALM mary-lou manizer - Evo ne znam šta bih rekla o ovom hajlajteru, a da već nije rečeno na hiljadu i jednom blogu. Jedan od globalno najpopularnijih hajlajtera je konačno završio i u mojim rukama. Rekla bih da je pre za topliji ten, nego za hladnije tipove jer ima zlatni sjaj, ali ko sam ja da sudim :D :D
Takodje je kupljen na popustu na Cloud10 sajtu.



ZOEVA 109 face paint & 227 luxe soft definer - Zoeva četkice su našle put do mene i baš sam happy :) Svaka je bila posebno zapakovana u klasičnu plastičnu kutiju, što me malo iznenadilo jer znam da obično dolaze u malim torbicama, ali who cares... Bitno da kvalitetom opravdavaju sve što sam pročitala/videla o njima.



CLARINS Palette 5 coileurs 01 Pretty day - Clarins je za mene uglavnom sinonim za preparativnu kozmetiku, zbog čega sam ostala prilično iznenadjena kvalitetom ove palete senki. Senke se ne truse mnogo, lako se blendaju, a boje su lepo ukombinovane - ako ste od onih koji šminku kupuju retko, ali biraju kvalitetno, čekirajte ovu paletu. 



CLARINS Instant smooth perfecting touch - Apsolutno nemam naviku da koristim bazu pre nanošenja tečnog pudera, i uglavnom one tužno stoje zaboravljene u nekom mračnom ćošku kupatila. Nadam se da tako neće biti i sa ovom jer je efikasna, lepo zagladi kožu, čak je i "bluruje" zbog čega svaki sledeći sloj šminke lepo "seda" na lice.



CLARINS razni travel size uzorci - maske za lice, mlekce i piling za telo, kao i dvofazno sredstvo za skidanje šminke su bili deo kompleta koji je stigao u ovom divnom neseseru. Uglavnom, sve što je u ovom postu iz Clarinsa je bilo zajedno upakovano, pa nisam sigurna šta je deo seta, a šta je kupljeno zasebno jer je poklon u pitanju. 



CLARINS Perfect eyes & brow palette -Ovo je toliko simpatično da mi je bilo žao uopšte da ga koristim, ali skupila sam hrabrosti :) i mogu reći da je sasvim OK. Čak i ova preslatka, minijaturna četkica je itekako upotrebljiva, a boje u ok jer se mešanjem može dobiti odgovarajuća nijansa.



NARS blush Orgasm - Jedna od najprodavanijih nijansi Nars rumenila, koje još na sajtu nazivaju i "cult classic". Rozikasta nijansa sa zlatnim šimerom... Medjusobno se proučavamo jer smo tek na početku.



TOO FACED Better than sex mascara - Deda Mraz je dobro znao šta bih želela da pronadjem ispod jelke :) Toliko željena maskara je našla svoj put do mene, medjutim.... Hmmm bojim se krajnjeg utiska. Neću ništa više reći za sad.

CLARINS Wonder perfect mascara - Najprodavanija maskara ove kompanije je to sa razlogom. Meni je trebalo malo vremena da udjem u štos oko korišćenja, a njoj da se malo osuši, da bi na kraju dobili savršen spoj. 
Napraviću poredjenje ove dve maskare jer su otprilike u istom (višem) cenovnom rangu, a videćemo i da li će biti u istom rangu po efektima.



BENEFIT High beam - nisam ga još koristila onako "detaljno", tek svega nekoliko puta po kući. Moj ten je topliji i više mu odgovaraju bež/zlatni tonovi, ali volim i ovakve hladnije nijanse, što znači da će imati svoju primenu...



CLARINS Mineral loose powder 01- Podseća na Bourjois poudre de riz , ali je, za razliku od njega, šimer minimalno uočljiv. Koristim ga za setovanje korektora ispod očiju, i koliko god ovo bilo minijaturno pakovanje, ni ne vidi se da ga trošim više od dva meseca. 



LORAC Pro palette - Šećer dolazi na kraju - najdraži novitet u poslednje vreme. Lorac paleta sadrži 16 odlično pigmentisanih senki, savršeno uklopljenih nijansi koje se sve medjusobno mogu kombinovati u bezbroj varijanti. Senke su toliko kvalitetne da se izbelandaju u dva poteza, da ne kažem same od sebe :) 
Ono što nije baš dobro u vezi ove palete je činjenica da, kada je jednom nabavite, sve ostale senke lagano padaju u zaborav. 

Do čitanja :)






2 comments:

  1. Sjajan post!!!
    Ako želiš pogledaj nas novi post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-ukrasavanje-kutice-za-olovke.html?m=1

    ReplyDelete